خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.
مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط 1000 ، 3000 پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد . در خطوط 1000 پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل "نرسیده به مخابرات" و در خطوط 3000 گزارش مبنی بر "ارسال نشده" ارائه میگردد . برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست از خطوط همراه اول عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد 1 را به 5005 ارسال فرمایید دقت نمایید که برخی از خطوط 1000 یا 3000 متعلق به شرکتها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی ، بیمارستانها ، وزارت خانهها و..) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمیشوند ، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمیباشد .
این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدها، به زبانهای برنامه نویسی مختلف در بخش پشتیبانی موجود میباشد.
برای اینکار کافیست وارد بخش تنظیمات > انتقال ترافیک شده و آدرس سایت خود را با پارامترهای مورد نظر تنظیم نمایید ، همچنین میتوانید از طریق متد GetMessages از طریق وب سرویس پیامکهای دریافتی خود را دریافت نمایید .
طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی بعلاوه 20% از هزینه کل قرار داد قبل از گذشت یک هفته از خرید کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.
مدارک لازم جهت خرید خط ثابت :
خطوط عمومی ماهیتا عمومی نیستند ، بلکه یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و به چندین کاربر تخصیص داده شده و با این کار به اشتراک گذاشته شده است ، برای همین این شماره عمومی ( اشتراکی ) نامیده میشود.
استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اوپرتور 1000 یا 3000 متفاوت میباشد ، معمولا خطوط 3000 ظرف یک ساعت و خطوط 1000 حدودا 24 ساعت بعد ثبت و فعال میگردند ، بنابراین پس از پرداخت ممکن است تا 24 ساعت ثبت شماره زمان نیاز داشته باشد ، همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینهی خط از حساب شما کسر میگردد .
خطوط عمومی خطوط معمولا رندی هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت امانی در سامانه قرار داده شده است ، از آنجایی که این خطوط به نام شرکت هستند و مسئولیت تمامی ارسال هایی که از این خطوط صورت میپذیرد مستقیما برعهده شرکت میباشد تمامی پیامکهای ارسالی از این خطوط قبل از ارسال باید توسط ما تایید شوند ، بنابراین ما این خطوط را فقط در بخشها ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه و ارسال به کد پستی قرار دادیم چرا که این بخشها توسط ما تایید میشوند .